Η “ΜΑ-ΡΙ-ΝΑ” συνεχίζει να προκαλεί πανικό σε κάθε εμφάνιση της, με τις συναυλίες της να είναι “sold out” και παράλληλα το “ZARI” συνεχίζει την δικιά του εντυπωσιακή πορεία στα charts. Συγκεκριμένα, 4 μήνες μετά από την πρώτη του κυκλοφορία η φετινή Ελληνική συμμετοχή της Eurovision καταφέρνει με πάνω από 50 εκατομμύρια streaming points, να γίνει το πρώτο διαμαντένιο σε ψηφιακές πωλήσεις single της Μαρίνας Σάττι, αλλά και η πρώτη ελληνική συμμετοχή στην ιστορία του θεσμού με διαμαντένιες πωλήσεις.
Λίγο καιρό πριν, το “ZARI” αποτέλεσε το πρώτο τραγούδι με ελληνικό στίχο που κατάφερε να μπει στο παγκόσμιο Top50 του Spotify, αλλά και να μπει σε charts χωρών όπως το Ηνωμένο Βασίλειο, η Λιθουανία, η Εσθονία, το Βέλγιο, η Ελβετία, το Λουξεμβούργο, η Σουηδία, η Φινλανδία, η Αυστρία, η Ισλανδία, η Ολλανδία, η Βουλγαρία,, η Νορβηγία, η Ιταλία, η Πολωνία, η Ουκρανία, η Τσεχία, η Κύπρος, η Μάλτα, η Σερβία, η Σλοβενία, η Αρμενία, η Τουρκία και η Ουγγαρία.
Μέχρι σήμερα, το “ZARI” μετράει πάνω από 25 εκατομμύρια streams στο Spotify και 40 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, αριθμοί που το κατατάσσουν ως ένα από τα δημοφιλέστερα ελληνικά τραγούδια στην ιστορία της δισκογραφίας.
Ακολουθήστε το δικό σας gpstomusic.gr για να μην χάσετε τοv δρόμο σας προς την Eurovision!
Βρείτε μας και στo TikTok, το Instagram, το Facebook, το Twitter και το Youtube
[Πηγή: MAD]